قبل از عزیمت

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی زاگرس به عنوان یکی از عمده فروش های خدمات گردشگری، گام‌های نوینی در راستای ارائه خدمات گردشگری سلامت در ایران برداشته اشت. این شرکت با بهره‌گیری از کارشناسان مجرب حوزه سفر و با همکاری با تیمی بزرگ و حرفه‌ای از پزشکان و متخصصین کشور، خدمات بی‌نظیری را در بیمارستان‌ها و کلینیک‌های فوق تخصصی سراسر کشور به گردشگران متقاضی از سراسر دنیا ارائه می‌دهد. این خدمات در شهرهای قطب این حوزه در ایران، مانند تهران، شیراز، اصفهان، تبریز، مشهد، یزد و سایر شهرها در دسترس خواهد بود. خدمات گردشگری سلامت در سه دسته گردشگری تندرستی، گردشگری درمانی و گردشگری پزشکی ارائه خواهد شد. کشورمان ایران از لحاظ جراحی‌های تخصصی از جایگاه خوبی در دنیا برخوردار است و بسیاری از مردم دنیا برای انجام جراحی‌هایی چون زیبایی(کاشت مو، جراحی بینی، فک و پروتز)، دندانپزشکی، جراحی قلب، مغز و غیره، ایران را انتخاب می‌کنند؛ زیرا هم خدمات خوبی ارائه می‌شود و هم قیمت‌ها برای سایر کشورها بسیار مقرون به صرفه است. از مهمترین این خدمات می‌توان به مشاوره آنلاین، درمان در مراکز درمانی پیشرفته، تعینن وقت درمان، خدمات ویزا، صدور بلیط رفت و برگشت، ترنسفر فرودگاهی، رزرو هتل، هماهنگی گشت شهری، تهیه سیم کارت و غیره اشاره کرد که سفری آسوده خاطر را برای گردشگران سلامت ایران رقم خواهد زد.

مرحله‌ی اول از زنجیره‌ی تامین خدمات برای بیماران )قبل از عزیمت( به شرح زیر می باشد

  1. مشاوره‌ با بیمار

پاسخگویی به درخواستهای بیماران به صورت 24 ساعته

تهیه و برنامه‌ریزی بسته‌ی خدمتی با توجه به محل اقامتی، همراهان بیمار، خدمات تور، مقصد مورد نظر و….

  1. جمع آوری داده و اطلاعات از بیمار

تیم تخصصی به جمع آوری پیشینه‌ی پزشکی و سلامت بیمار و خانواده‌ی ایشان اقدام می‌کند که شامل آزمایشات تشخیصی، تصاویر تشخیصی، به همراه سایر طلاعات مورد نیاز پرداخته می شود. همه‌ی این داده‌ها با تاکید بر 2 اصل امنیت اطلاعات و حریم خصوصی بیمار با نهایت دقت و تمرکز توسط تیم تخصصی مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار می گیرد.

  1. ارتباط با پزشک یا جراح

هر چند همه‌ی اقدامات درمانی و پزشکی نیازی به ارتباط مستقیم با پزشک ندارد با این حال برخی از جراحیها و عملهای پیچیده تر یا تعدادی از بیماران بین المللی با شرایط سلامت خاص، شاید لازم باشد قبل از عزیمت از طریق تلفن، ایمیل، ویدئو کنفرانس و… ارتباطاتی با پزشک یا جراح داشته باشد. مدیر تیم باید برنامه ریزی لازم را بدون هیچ هزینه یا اجبار خاصی برای بیمار انجام دهد و اقدامات تشخیصی و مشاوره ها مقدماتی پزشکی را ارائه دهد.

  1. تیم مدیریت باید بر کیس بیمار تمرکز کند

تیم مدیریت درمان و پزشکی باید کلیه‌ ی نیازهای سفر و درمانی بیمار را در طول سفرش مورد توجه قرار دهد، تا بتواند اطلاعات درستی به بیمارستان در خصوص تسهیلات، خدمات، هزینه های درمان، پزشک یا متخصص مورد نیازف زمان ورود به بیمارستان یا مرکز درمانی و…..ارائه بدهد.

پرسش و پاسخ

    زاگرس